Close

Měsíční příspěvky: Leden 2015 [01ě53íč1í pří53pěvk15 f2015Fri, 23 Jan 2015 10:37:53 +000001á312015vam1é]

Rychlé doplnění živin po sportu – chia & ume

Častý dotaz – co si dát po cvičení? Vyzkoušejte na rychlé doplnění živin spojit chia semínka a umeocet. Případně přidejte i kvalitní protein. Nasypte 2-3 lžičky chia semínek do 1-2deci vody a nechte alespoň na 5minut odstát. Doplňte o polévkovou lžíci umeoctu případně i stejné množství proteinu. Proč tahle kombinace? Chia semínka jsou zdrojem bílkovin […]

Více ZDE

Jak pálit a neukládat (tuky)

Jak pálit a neukládat (tuky) nová kniha od Fitplan.cz ! Na webu fitplan.cz jsme vždy našli  kvalitní a použitelné informace, často včetně odkazů na studie. Autor Petr Novák sepsal své zkušenosti a rady do nové knihy. Ví o čem píše. Na odkazu najdete ukázky z knihy i další reference. Podívejte se, v klidu pročtěte ukázky i  recenze. Typy na […]

Více ZDE